ΜΕΝΟΥ
ΚΑΛΑΘΙ

Αποστολή & Επιστροφές

Αποστολή

Τα προϊόντα μας αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας μέσω συνεργαζόμενων εταιριών courier, παρέχοντας σας κωδικό εντοπισμού αντικειμένου.

Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών εντός Ελλάδας είναι συνήθως 1-3 εργάσιμες ημέρες με κόστος αποστολής 3.5€ μέχρι 2 κιλά, +1€ για κάθε επιπλέον κιλό. Το κόστος της αντικαταβολής είναι 2.5€.
Στα νησιά και σε απομακρυσμένες περιοχές μπορεί να χρειαστούν 1-2 επιπλέον ημέρες για την παραλαβή της παραγγελίας.
Για αγορές άνω των 100€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.


Ακύρωση παραγγελίας

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας για οποιοδήποτε λόγο εφόσον επιθυμείτε, χωρίς καμία επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από την έδρα μας, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας, αποστολής μηνύματος μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή με αποστολή email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@jananails.gr


Επιστροφές

Ο πελάτης οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.

Υπό τις προϋποθέσεις που αναγράφονται παρακάτω, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την επιστροφή της αξίας τους, η οποία γίνεται με πίστωση του τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν. 

Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστώσουμε ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση σας επιστρέφουμε εντός 5 εργάσιμων ημερών την αξία του. Η επιστροφή χρημάτων αφορά την αξία των προϊόντων και όχι τα μεταφορικά ή την αντικαταβολή.


Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

Παρέχεται δυνατότητα επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής. Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών τότε το κατάστημα μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή προϊόντων ή ακύρωση της συναλλαγής.

Ως ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου. Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη και χωρίς φθορές.

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αποστολέα και θα πρέπει να έχουν εξοφληθεί πριν την αποστολή της επιστροφής.

Η επιστροφή ενός προϊόντος είναι εφικτή μόνο υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • επικοινωνήστε μαζί μας  τηλεφωνικά ή αποστείλετε e-mail στην διεύθυνση info@jananails.gr ώστε να μας ενημερώσετε άμεσα  για την πρόθεση επιστροφής του προϊόντος
  • η ολοκλήρωση της επιστροφής να πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας
  • το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, χωρίς να έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί
  • το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα παραστατικά και τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας που το συνόδευαν όπως π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο, έντυπα κτλ.
  • η επιστροφή να γίνεται με την εταιρεία courier που σας έκανε την παράδοση

Εάν δεν πληρούνται οι προαναφερθέντες όροι δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή και θα επιστρέφεται στον αποστολέα.

Επίσης δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων στα προϊόντα που δύναται να αλλοιωθούν ή να χρησιμοποιηθούν χωρίς τη δυνατότητα σχετικού ελέγχου για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. ημιμόνιμα βερνίκια, τζελ, υγρά κτλ.)


Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματος σας παραδόθηκαν προϊόντα ελαττωματικής ποιότητας, προϊόντα που καταστράφηκαν κατά την μεταφορά ή από λάθος που προκλήθηκε κατά τη λήψη της παραγγελίας, τη τιμολόγηση, την αποστολή, κλπ. τότε αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής και τα έξοδα επαναποστολής και πρέπει να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατό, εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, σχετικά με το πρόβλημα που παρουσιάστηκε.

Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με τους προαναφερόμενους.

Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και εφόσον εξακριβωθεί ότι είναι ελαττωματικό, επικοινωνούμε μαζί σας για την άμεση αντικατάστασή του. Εάν διαπιστωθεί ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό και ευθύνονται άλλοι παράγοντες για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη με δική του χρέωση μεταφορικών.

Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν. Στις περιπτώσεις που λόγω έλλειψης ή κατάργησης του προϊόντος δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τους όρους που ισχύουν για τις επιστροφές.

Μετά το πέρας 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό παραλαβής του προϊόντος αν δεν έχει ολοκληρωθεί η επιστροφή, αποδέχεστε πλήρως την ποιότητα, την ποσότητα και την τιμή των εμπορευμάτων που παραλάβατε και επιστροφές χρημάτων ή αντικατάσταση δεν γίνονται δεκτές.

Επίσης επιστροφές για τις οποίες δεν έχουμε ενημερωθεί και δεν έχουν εγκριθεί, δεν θα γίνονται δεκτές και δεν θα παραλαμβάνονται.